Changes

Jump to: navigation, search

He:תוכן נוסף

33 bytes added, 14:07, 24 July 2023
m
add categ
* אם חשבתם על נושאים שלדעתכם חשוב לתעד, או שמצאתם כאן תיעוד חסר/דל (מקום בו התיעוד הקיים טעון שיפור), נא עיינו בעמוד שבקישור '''[[How_you_can_help/he|כיצד אפשר לסייע]]'''. יתכן ותוכלו להשתתף במאמץ הקהילתי בכיתבת מדריכים בנושא או היבט מסוימים, שיפור התיעוד הקיים על ידי הוספה, העשרה, הרחבה, עדכון הקיים או על ידי שיפור אתר ויקי זה.
* לעזרה כללית בנושאי גנאלוגיהגנאולוגיה, ראו את בקרו ב[[Portal:Genealogy/he|שער גנאלוגיהחקר־יוחסין]]
* אם אתם מעוניינים לסייע בכתיבת הקוד, בקרו ב[[Portal:Developers|שער צוות פיתוח]], כאן ניתן למצוא גם מדריכים והנחיה לכתיבת דוחות באופן עצמאי
<hr>
;עדיין לא מצליחים למצוא את מה שחיפשתם...: על מנת למצוא '''תכונה''' בויקי, נדרש תחילה לדעת את השם המדויק של התכונה המבוקשת.ה־[[Gramps_{{man version}}_Wiki_Manual_-_Main_Window/he#חלון_ראשי|מדריך חזותי למנשק משתמש גרמפס]] יסייע להגדיר אילו מונחים לחפש. אם נתקלתם בשאלות אודות גרמפס ולא מצאתם בויקי זה מענה מספק, [https://sourceforge.net/p/gramps/mailman/ Mailing Lists] הוא מקום מעולה נוסף למציאת עזרה. תחילה, כדאי לחפש בארכיוני רשימת הדיוור של משתמשי גרמפס, ואם עדין נמצאה תשובה, שווה להצטרף לרשימת הדיוור של משתמשי המערכת - gramps-users - ולשלוח את השאלה לכתובת [email protected].
<noinclude>{{languages|Template:Using Gramps/furtherref contents}}[[Category:He:תבניות]]</noinclude>
3,392
edits

Navigation menu